Wednesday, 27 March 2013

Update Dari Owner Azasbabymate

Salam semua..

Lamanya saya tak update blog ni..Sebenarnya agak sibuk dengan urusan harian dan anak-anak. Tapi saya tetap aktif di Facebook. Kebanyakkan product baru dan info-info terkini semuanya di update di facebook Azasbabymate dan website www.azasbabymate.com.my. Kini saya akan kembali mengupdate blog ini dengan produk dan info-info terbaru. 

Maaf la kepada sesiapa yang tinggalkan comment di blog ini sebelum ni. Tak berjawab comment anda sebab password blog terlupa..heheh..insyaallah selepas ini kalau ada yang tinggalkan komen, saya kan cuba sedaya upaya saya membalas secepat yang mungkin.

Oleh kerana ada yang bertanya siapa Owner AZAS BABYMATE. Jadi saya introduce diri saya yer. Nama empunya ialah Amalina Abdul Halim. Kalau nak friend dengan saya silakan add saya ye! (http://www.facebook.com/amalina.abdulhalim)


Ni gambar saya dan anak-anak.


No comments:

Post a Comment

Drop your comment ya!