Mimijumi

Friday 29 March 2013

ULUBULU Baby BIBs


SORRY! OUT OF STOCK

 
Baby bila dah pandai makan sendiri, dia mesti tak nak mommy yang suapkan. Bila dah makan sendiri, confirm la berterabur atas lantai. Lagi satu, baby ni kalau makan snack/cereal, mana reti nak ambil satu-satu. Ambil mesti segengam nyer..pastu ngap masuk mulut. Kalau ngap masuk mulut semua snack tu tak pa, mesti ada yg jatuh ke lantai atau carpet. Bila tengok bawah meja, mommy mesti rasa adui penatnya nak kena sapu & mop.

Salah satu cara mengatasi masalah ni adalah pakaikanULUBULU BIBS pada baby. Letak jer cereal, kacang atau snack dalam poket ULUBULU BIBS tu dan baby akan ambil sendiri dan makan. Dan yg uniknya ULUBULU BIBS ni, kalau baby terlepas makanan tu, ia akan jatuh dalam poket BIBS tu balik. So kurangla sikit selerak di lantai. 








Lagi satu, boleh bawa ULUBULU BIBS ni kemana-mana seperti ke restaurant atau ke kenduri. Just lipatkan BIBS ni dan bila sampai restaurant pakaikan pada baby. Dan yang pasti, mesti ramai yang tengok baby you. Sebab ULUBULU BIBS ni stylish design, warna terang dan cute animal character. Famous jap baby walaupun makan comot-comot J . Lepas makan, cuci BIBS dan lapkan guna tisu. Dah kering BIBS tu. Kan senang!

Kenapa Perlu Pilih ULUBULU BIBS :
a) Di buat dari silicone. Senang dicuci. Cuma lalukan air pada BIBS dan keringkan. Dishwasher safe.
BPA Free
b) Built in crumb catcher a.k.a poket. Boleh letak snack dalam tu juga.
c) Stylish design
d) Senang dilipat dan mudah dibawa kemana-mana termasuk ke kenduri atau formal function

Ada 10 design cute character boleh anda pilih untuk baby tersayang





Untuk tengok 10 jenis design ULUBULU characters dengan lebih detail, boleh click link kami di Facebook http://www.facebook.com/media/set/?set=a.451067674931073.94948.240423809328795&type=3


Ulubulu Silicone baby bibs = RM38 + RM6(postage)


Berminat sila hubungi atau SMS ke 0194085964 atau lawati http://www.facebook.com/mimijumimalaysia atau www.azasbabymate.com.my



No comments:

Post a Comment

Drop your comment ya!